Семінар - практикум учителів біології та хімії

12 грудня 2018 року на базі районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту відбувся семінар – практикум учителів біології та хімії з теми «Сучасні технології у контексті компетентнісного викладання предметів».

У першій частині заходу модератори представили власні матеріали заздалегідь змодельованого заняття на інформаційній дошці падлет https://padlet.com/19581007help/6jb29mozhvjc. Перед колегами виступили модератори Овчаренко Н.П., Гальченко Я.С, Мохонько А.А. із цікавими проектами, презентаціями, сервісами, підбірками завдань, тестів, задач тощо. Учасники обговорювали можливості використання їх у освітньому процесі.

У другій частині семінару-практикуму вчителі Коваленко О.В.(філія Комишуватської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів «Малопомічнянська загальноосвітня школа»), Мохонько А.А.(Глодоська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів), Холод О.В.(Рівнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5) провели практичне заняття із використанням мультимедійної дошки на уроках біології та хімії, презентували творчі знахідки з питання реалізації міжпредметних зв»язків під час викладання природничих дисциплін та шляхи реалізації STEAM- освіти у реаліях сільської школи. Спікери зазначили, що STEM - освіта ставить перед учителями завдання інтеграції навчальних предметів, забезпечення тісного взаємозв’язку суміжних наук у процесі навчання. Інтегровані заняття спонукають до осмислення й пошуку причинно - наслідкових зв’язків, до розвитку логіки, мислення, комунікативних здібностей. До того ж STEM - освіта передбачає формування критичного мислення та навичок дослідницької діяльності сучасного школяра. Голова районного методичного об»єднання Мохонько Анжела Анатоліївна наголосила, що вже зроблені перші кроки впровадження системи навчання STEM як в урочній роботі, так і в позашкільній — це інтерактивні уроки, олімпіади різних рівнів, навчання у Малій академії наук, участь учнів у різноманітних проектах, конкурсах та заходах, особливу увагу звернула на стан науково-дослідницької роботи у закладах освіти району та рекомендувала вчителям алгоритм роботи над проектом та джерела підбору тематики.

Кiлькiсть переглядiв: 283

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.