Повернутися до звичайного режиму

Навчання на засадах розвитку життєвих навичок та за двокомпонентною методикою навчання

Практична реалізація завдань створення здоров’язберігаючого життєвого простору дитини залежить, насамперед, від учителя, завдяки якому процес навчання будь – якій шкільній дисципліні має стати невід’ємною частиною здоров’язбереження учня. Сам учитель повинен слугувати взірцем здорового способу життя.

30 жовтня 2019 року для вчителів району завідувачем науково-методичної лабораторії основ здоров’я, безпеки життєдіяльності та охорони праці комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського Желєзновою Тетяною Петрівною проведено навчання на засадах розвитку життєвих навичок та за двокомпонентною методикою навчання.

Мета навчання: впровадження в закладах освіти району програми «Вчимося жити разом» з розвитку соціальних навичок учнів початкової, основної та старшої школи в інтегрованому предметі «Я досліджую світ» (відповідно до концепції «Нова українська школа») та навчальному предметі «Основи здоров’я».

Педагогічні працівники зосередили увагу на впровадженні новітніх технологій, проблемних ситуацій, завдань розвиваючого характеру, які сприяють формуванню в учнів здоров’язберігаючих компетентностей, вихованню бажання вести здоровий спосіб життя та дотримуватись правил безпечної поведінки.

Результат навчання – отримання відповідних сертифікатів.

Кiлькiсть переглядiв: 222

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.